tag:blogger.com,1999:blog-2349720177493976733.post450201119544783860..comments2024-02-26T14:04:37.126+01:00Comments on La petjada de Rubí: La connexió de l'A-2 i l'AP-7, més a propLa petjadahttp://www.blogger.com/profile/04063998350858957608noreply@blogger.comBlogger10125tag:blogger.com,1999:blog-2349720177493976733.post-76650047988687161802009-09-10T15:32:18.415+02:002009-09-10T15:32:18.415+02:00100% deacuerdo contigo, había entendido mal lo que...100% deacuerdo contigo, había entendido mal lo que comentabais. Es cierto que se ha de destinar más en transporte público, sobretodo en ciudades del vallés como Rubí cercanas a Barcelona y que aunque tienen mucha población están obligadas a comunicarse entre sí en coche o en transporte público completamente ineficiente en tiempo y cantidad, una vergüenza que los políticos nunca actuen a favor delAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2349720177493976733.post-35386174593458756052009-09-08T14:51:19.870+02:002009-09-08T14:51:19.870+02:00Al darrer anònim, potser no ho has entès, estem co...Al darrer anònim, potser no ho has entès, estem comentant que amb la carretada de milions que s’estan invertint en el cotxe (4t cinturó, construcció d’autovies paral•leles a autopistes, etc.) se’n beneficia aproximadament en 1/3 de la població de Catalunya. En canvi, destinant aquestes quantitats al transport públic se’n podria beneficiar gairebé el 100% de la població: els qui tenen carnet de Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2349720177493976733.post-3492773639560672272009-09-07T21:05:26.698+02:002009-09-07T21:05:26.698+02:00"només 1/3 de la població disposa de vehicle ..."només 1/3 de la població disposa de vehicle privat" bueno bueno...¿y cuanta gente tiene bici? no digamos tontenrías...¿y con una bici puedes ir a barcelona? ... está bien pedir cosas pero con esos razonamientos...Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2349720177493976733.post-36842471473969114122009-09-07T15:42:21.920+02:002009-09-07T15:42:21.920+02:00Gràcies per l'aclariment. No em sembla un mal ...Gràcies per l'aclariment. No em sembla un mal raonament, el que fas. <br /><br />També em semblen encertades les observacions que fas sobre les polítiques d'inversió generals i locals (Ajuntament).<br /><br />Afegiria una reflexió sobre el centralisme de Barcelona. S'estan invertint molts diners en ampliacions i millores de les línies de metro a la capital. Molt bé. Però no veig que Nemohttps://www.blogger.com/profile/00214393601827748725noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2349720177493976733.post-71066628336037333762009-09-07T12:34:41.482+02:002009-09-07T12:34:41.482+02:00Nemo,
Segons dades de l’INE (http://www.ine.es/ja...Nemo, <br />Segons dades de l’INE (http://www.ine.es/jaxi/menu.do?type=pcaxis&path=/t10/a109/a03/&file=pcaxis) , l’any 2007 a Catalunya hi havia 3.936.783 llicències de conduir (B1). Segons IDESCAT la població de Catalunya era de 7210508 habitants. Una simple divisió mostra que el 54,60% de la població de Catalunya té el carnet B1. <br /><br />D’aquesta xifra de 54,60%, tots disposen de Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2349720177493976733.post-15371659995512664302009-09-07T08:34:37.575+02:002009-09-07T08:34:37.575+02:00Molt interessant: "només 1/3 de la població d...Molt interessant: "només 1/3 de la població disposa de vehicle privat..." D'on surt aquesta dada?Nemohttps://www.blogger.com/profile/00214393601827748725noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2349720177493976733.post-1620081316980919022009-09-04T18:28:25.072+02:002009-09-04T18:28:25.072+02:00Zimon, tant de bo això que comentes de la biciclet...Zimon, tant de bo això que comentes de la bicicleta fos cert, però crec que l'Ajuntament de Rubí no té cap interés en la promoció de la bicicleta com a mitjà de desplaçament habitual entre la ciutadania. Has vist algun lloc on poder aparcar bicicletes? algun acte de promoció de la bicicleta? Els que ens desplacem habitualment en bicicleta per Rubí ens sentim força desamparats i més quan des Escardívol parc central de Rubí!!noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2349720177493976733.post-80868709834852405142009-09-04T13:28:58.430+02:002009-09-04T13:28:58.430+02:00Estic d'acord amb la queixa del primer anònim;...Estic d'acord amb la queixa del primer anònim; tots aquests diners invertits en el cotxe i potser el fet que el petroli pugui pujar el seu preu a nivells desorbitats (veure http://crisisenergetica.org) en molt poc temps, farà que haguem estat llençant els diners.<br />No obstant aquestes obres, justament aquestes, són les del cotxe que potser més es poden justificar. Pel que diu l'autor Zímonhttp://www.crisisenergetica.orgnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2349720177493976733.post-70177270813398270422009-09-03T19:05:52.044+02:002009-09-03T19:05:52.044+02:00Anonim ho enfoques malament... aquestes obres no s...Anonim ho enfoques malament... aquestes obres no son per Rubi, passen per rubi pero els importa un nyap si millora als rubinencs o els empitjora...només ho fan per millorar l'accés als barcelonins i conductors en general, els rubinencs si ens beneficiem es de chiripaAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2349720177493976733.post-19513799369756349672009-09-02T22:49:40.621+02:002009-09-02T22:49:40.621+02:00Totes les grans inversions són pel cotxe o l'A...Totes les grans inversions són pel cotxe o l'AVE però els currantes que anem en transport públic no veiem cap millora. Per quan l'intercanviador d'Hospital GEneral RENFE-FGC? Per quan les millores en el nit bus N61 que es va decidir en ple municipal? Per quan totes les parades amb plataforma per poder pujar còmodament amb la cadira de rodes o el cotxet? Aquestes actuacions suposen Anonymousnoreply@blogger.com