dijous, 13 de novembre de 2008

S5 Sant Cugat o Rubí?

Avui em plantejo una pregunta: Per què FGC anuncia als panells de les seves estacions "S5 Sant Cugat" i no utilitza "S5 Sant Cugat/Rubí"? Us explico... la línia S5 de FGC és una línia de reforç del metro del Vallès que funciona a les hores punta (matins i tardes-vespres). Així doncs, mentre que els usuaris que volen anar de Plaça Catalunya a Sant Cugat poden agafar les línies S1 i S2, i els de Rubí S1, en certes hores el servei s'amplia amb trens S55 (Universitat Autònoma) i els S5. En la majoria de casos els S5 connecten Rubí amb Barcelona i en alguns casos els trens només arriben a Sant Cugat. Tot i això... fixeu-vos en els panells informatius de les andanes... En tots els indicadors de les vies (exemple: A Provença... "Via 1, S1 Terrassa, S2 Sabadell, S5 Sant Cugat...". Mai hi diuen S5 Sant Cugat/Rubí? Per què? Això seria el més lògic, no? A banda de ser Rubí una de les estacions amb més passatgers i només tenir una única estació (Sant Cugat en té 7 i aviat 8) també ens marginen en això. A més, a la via 0 de la estació de Rubí tampoc hi figura cap indicador advertint de que alla paren trens de la línia S5. Això si, als mapes si que ens anuncien i l'estació de Rubí és de les poques que ens demanen el bitllet per sortir... És un dubte que tinc... algú sap per què FGC fa això de no anunciar a Rubí als seus cartells? Curiós, ho és, sens dubte!

15 comentaris:

couceuboza ha dit...

Perquè som els "quillos"

Anònim ha dit...

por la misma razon que en los presupuestos de la generalitat sant cugat recibe 41 millones de euros y rubi 4,6

Anònim ha dit...

al anónimo anterior me gustaría preguntarle por curiosidad de dónde ha sacado esa información

Yasmina ha dit...

:S

Jo més d'una vegada sí que he agafat un S5 Rubí sortint de Plaça Catalunya...

Hi ha alguna cosa que no he entès de tot el que has explicat??

Sóc rubinenc! ha dit...

Yasmina,
Evidentment que has pogut agafar un S5 Rubí-BCN o a l'inversa... jo ho faig sovint! La meva crítica està en el fet que als cartellets de les estacions sempre posa S5 Sant Cugat i mai S5 Sant Cugat/Rubí

Anònim ha dit...

enlace a la informacio

http://www.guiaderubi.com/noticias_detalle.asp?key=38874

a lo mejor la he entendido mal, pero es lo que parece a primera vista

Anònim ha dit...

Gracias anónimo por la información. Es una pu*a verguenza q nos esté pasando esto.
Se merecen todo el desprecio del mundo los políticos q hacen q cada día el mundo sea un lugar más desigual e injusto.

Joan ha dit...

Jo també mho he preguntat molts cops!!!!

Però com sempre els de Rubí estem discriminats!!!

Anònim ha dit...

Anonimo, creo el problema es el tipo de gestores que tenemos gobernando nuestro pueblo.
simplemente no dan el nivel para gobernar nada.

Lluís Martí (intratable) ha dit...

Mmmm, estàs segur que no posa mai S5 Rubí?

Anònim ha dit...

Segurament, el problema va ser que es va dissenyar els S5 perquè eixissin de Sant Cugat i acabessin a Sant Cugat, i més tard es va decidir allargar-los fins a Rubí i encara no han actualitzat -manca de pressupostos- els cartells.

Anònim ha dit...

falta de presupuesto? Con lo q nos astillan en los billetes tienen para hacer carteles estilo Las Vegas.

Anònim ha dit...

Doncs, ells diuen que els bitllets només paguen el 50% (de fet diuen que gairebé el 40%) del cost del transport públic. Potser és que en realitat és molt car fer anar aquests trens i aquests autobusos, però potser és que hi ha molts funcionaris extra que gestionen tota la mobilitat.

Anònim ha dit...

Jajajaja, en la administración pública existe un claro descontrol del dinero -q voy a decir q no se sepa ya!- pero igualmente, leí q los FGC integraban un mecanismo para reutilizar la energía q gastaban al hacer cada parada y se emitía hacia otro tren. No sé si me explico demasiado bien, pero el caso es q se reutiliza la energía q usan entre los trenes q están en funcionamiento. Es un puto a favor del medio ambiente, y un punto a favor del ahorro, así q sigo apostando por la teoría de q el dinero se despilfarra en otros sitios (ya podrían invertirlo en ascensores en todas las estaciones...).

Anònim ha dit...

Pareceis retrasados. Anda y que os de el aire