divendres, 2 de juliol del 2010

Robatori a Molí 21 i a la Torre Bassas

Aquests darrers dies s'han produit diversos robatoris a domicilis i equipaments. La Torre Bassas i el local de Molí 21, dels afectats
Les altes temperatures d'aquests últims dies ha afavorit que els rubinencs dormin amb les finestres obertes. A més, la coincidència amb la Festa Major ha estat el marc perfecte per tal que s'hagin comès alguns robatoris durant aquests darrers dies. Segons ha conegut La petjada de primera mà, alguns domicilis particulars de diverses zones de la ciutat han estat víctimes de petits furts, on el lladre molt sovint actuava mentre els particulars dormien.

A més, algú va entrar a robar al local de Molí 21 i de l'Eixam a la Plana del Castell. Segons sembla, s'ha robat l'equipament informàtic d'aquest local. També s'ha entrat a robar a la Torre Bassas, a la Serreta. A mesura que arribi més informació anirem ampliant aquesta informació.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

ke fuerte

a mi me han petado el retrovisor en el I+D

Anònim ha dit...

en este pais todo vale y las leyes son tan penosas que los delincuentes campan a sus anchas. Por eso España es el paraiso para las mafias ¿robos en casas? jajajaja eso el el pan de cada día, no es nada nuevo. Pequeños hurtos en comercios, en transportes públicos, robos en domicilios, en coches e industrias......es el pan de cada día porque los delincuentes en la mayoría de los casos entran por una pueta a la comisaría y salen por otra. La mayoría de estas personas tienen decenas de sentencias firmes por pequeños hurtos y no pasa nada. Un ejemplo lo tenemos en que cada fin de semana en Rubí vemos decenas y decenas de coches con los cristales rotos, ya que alguien ha estado "paseando" al fresco de la noche robando en vehículos...¿pasa algo? ¿algún detenido? pues claro ue no, ¡esto es España! ¡esto es rubí! solo puedes cruzar los dedos para que tu coche no sea el siguiente.