diumenge, 11 de maig del 2008

Gossos, també per Festa Major

Avui gràcies a la Maria m'he assabentat que el grup català Gossos també actuarà a la festa major de Rubí. El concert serà el proper dia 29 de juny (el mateix que el dia del concert de Conchita, tal i com vam informar a La petjada). Així doncs, i segons la web del grup Gossos, aquest concert serà un concert doble: Gossos i Conchita junts a l'Escardívol. Aquest concert doble és una de les novetats d'aquesta Festa Major. Segurament, el fet que el PSC governi amb ERC haurà influït notablement en la decisió de programar un concert en català. En els darrers anys, tots els concerts han estat en castellà, oblidant la realitat catalana de la nostra ciutat. D'altra banda, a banda de Melendi, també el guanyador del Rubifest 2008 actuarà durant els darrers dies del mes de Juny.
El grup Gossos, clar referent del rock català, va néixer l'estiu de 1993 de la mà dels manresans Oriol Farré, Juanjo Muñoz, Natxo Tarrés i Roger Farré. El seu primer disc, Gossos, va ser publicat l'any 1994. Seguidament, apareixerien En privat (1996), Mandala (1997), Directament (1998), De Viaje (2000 i en castellà), Cares (2001), El Jardí del temps (2003), 8 (2005) i l'últim, Oxigen, l'any passat. Aquest 2008 celebren el seu 15è aniversari amb concerts especials a Holanda i el concert de Rubí, entre d'altres.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola. Primer de tot felicitar-te pel teu bloc, per la seva continuïtat (que és difícil) i pel seu contingut. Més serem, més riurem i la ciutat necessita gent crítica i que ens faci reflexionar sobre allò que en passa. T'informo que jo en tinc un de bloc (no faig els deures tan sovint ...).Fins aviat. Toni Valdívia. tonivaldivia.blogspost.com

Yáiza ha dit...

No saps l'alegria que m'acabes de donar amb el concert de Gossos! Va, a partir d'ara em proposo tenir més controlat aquest bloc, que no sabia ni que existia!

maria ha dit...

Bueno, jo m'he enterat per la pàgina web de gossos... i perquè la Mireia m'ho va dir.

jejejeje

Però ja m'agrada que vingui gossos a Rubí, no és el meu grup preferit però com a mínim canten amb la meva llengua!

Anònim ha dit...

Felicitats!!
Gran lloc on veure noticies de Rubí que de veures interessen...i entre d'altre lo de que Gossos actiuarà és tot una alegria!
Fins ara només es sabia que actuaria Melendi i la Conchita, però aquesta actuació ja es podrà dir que serà una gran Festa Major'08

Salut Rubinencs



lanuni

Anònim ha dit...

Gracies per tota la informació que dones contínuament amb aquest bloc.

A la conchita la he escoltat una vegada, i no està gens malament, suposo que els premis que ha guanyat, volen dir que a la gent li agrada, i que es bona, en cara que jo, no ho sé, no la he escoltat moltes vegades, una que altre a la ràdio, i a la tele.


M'has alegrat molt dient que vindria Melendi, ja que per a mi es una artista com la copa d'un pi. I que més dona que sigui català o no, ho important es que agradi a la gent jove,i això Melendi ja ho té guanyat des de el primer dia que va començar la seva carrera al món de la música, i també que porti a tota la seva gent a les festes de Rubí. Estic convençuda que Melendi petarà l'Escardívol de gent. Quines ganes de tornar a veure'l.