
La gran majoria de rubinencs trien Ferrocarrils de la Generalitat o els autobusos interubans a l'hora de fer els seus desplaçaments cap a Sant Cugat, Cerdanyola, Terrassa, Sabadell, Universitat Autònoma o Barcelona, entre d'altres. Tot i que en alguns casos podrien optar per Rodalies Renfe, són pocs els usuaris d'aquesta estació, inaugurada l'any 2005, que trien una línia que havia estat molt reivindicada pels vallesans.
Els problemes d'aquesta estació són diversos. En primer lloc, la parada de Renfe a Rubí es troba allunyada del nucli urbà, i només afavoreix als veïns de Can Vallhonrat o Ca n'Alzamora. A més, la connexió amb autobús urbà (L2) no és del tot efectiva ja que els horaris no coincideixen. Tot i això, la poca oferta de trens és la raó principal que fa que aquesta línia no sigui gaire efectiva.

Ara, a més, cal sumar-hi un nou inconvenient: aquesta línia acabarà el seu recorregut a Sant Andreu-Arenal, deixant sense servei les estacions d'Arc de Triomf, Plaça Catalunya, Sants i l'Hospitalet. Els usuaris afectats disposaran d'autobusos especials en hora punta o línies de metro alternatives per poder fer la resta del recorregut. Aquests canvis seran efectius fins al proper 12 de setembre.

Fotos realitzades per Bernat Borràs de Trens.cat
6 comentaris:
RENFE patética
GENERALITAT patética
y FGC ultimamente fallan mas q una escopeta de feria...
Martín
PETJADAAAAAAAAAA
Felicitats pel segon aniversari i Felicitats pel "new look"!!!
Nos encanta el nuevo diseño del blog.
Viva la petjada de Rubí.
PEr anar de Rubí a Molins de Rei, en RENFE vaig trigar 1 hora, quan ells diuen que trigues, amb transbordament i tot, uns 20 minuts. La tornada, però, va ser pitjor: una hora i mitja! DESESPERANT!!!!
si aquesta línia tingués més freqüència de pas (i no passés només cada hora i a més impuntualment), molts usuaris l'agafarien per anar a la universitat ja que només són dues parades (Sant Cugat i C. Universitat), un trajecte d'uns 7 minuts... però la gent s'estima més, fins i tot els dels barris propers com Vallhonrat o Ca n'Alzamora, fer un trajecte d'entre 18 i 30 minuts, segons la freqüència de trens i la compatibilitat amb el trasbordament a Sant Cugat, perquè no se'n fien... Aviam si ara que la Generalitat té més competències, hi fan alguna cosa...
Publica un comentari a l'entrada