La xarxa del Metro del Vallès creixerà durant els propers anys gràcies al perllongament de la línia de Terrassa i Sabadell amb set noves estacions, a l'espera de saber si finalment es construeix la nova estació de La Llana malgrat que està prevista al Pla Director d'Infraestructures 2009-2018 de l'ATM per l'any 2015. Aquests nous quilòmetres de servei requereixen nous trens per tal que les freqüències de pas es mantinguin com en l'actualitat i per tal de poder retirar les unitats més antigues (les que habitualment cobreixen el servei de la línia S5).
Per això, FGC ha fet una comanda de 24 noves unitats amb un cost de 156 milions d'euros. Es tracta de vagons sense separació, amb més capacitat i equipats amb l'última tecnologia. Aquests nous combois tindran espai per a una vuitantena de passatgers més que en l'actualitat i tindran més llum natural. A més, unes pantalles informaran a l'usuari de l'estat de la xarxa i de quina és la propera parada, a banda de la temperatura a l'exterior, tal com s'indica en les unitats més noves de FGC. Aquests nous trens s'aniran incorporant progressivament a la xarxa del Metro del Vallès a partir de finals de l'any 2013.
Per això, FGC ha fet una comanda de 24 noves unitats amb un cost de 156 milions d'euros. Es tracta de vagons sense separació, amb més capacitat i equipats amb l'última tecnologia. Aquests nous combois tindran espai per a una vuitantena de passatgers més que en l'actualitat i tindran més llum natural. A més, unes pantalles informaran a l'usuari de l'estat de la xarxa i de quina és la propera parada, a banda de la temperatura a l'exterior, tal com s'indica en les unitats més noves de FGC. Aquests nous trens s'aniran incorporant progressivament a la xarxa del Metro del Vallès a partir de finals de l'any 2013.
5 comentaris:
ens hem quedat sense hospital... qui es creu que posaran una estació fantasma a Rubí? NINGÚ!
Que fashions, els trens nous! (No ho sembaran tant, d'aquí quasi tres anys... però vaja!!). Val a dir que com a usuària habitualíssima d'aquest servei, tinc la sensació que les 80 persones més hi cabran... dretes. Perquè el que és assegudes no m'ho sembla pas! O algú sap si es plantegen fer-los més llargs? Perquè hi ha estacions (Sant Gervasi i Peu del Funicular) que només admeten 3 dels 4 vagons actuals, però tenint en compte que els vagons estaran comunicats... qui sap.
I bé, l'estació de la Llana aniria de conya per solucionar els temes d'aparcament. Així tota la gent de la perifèria podríem anar-hi i deixar el cotxe allà tranquil·lament (això comptant que s'il·luminen i fan un bon pàrquing... bo i gratuït, es clar!). Però vaja, estic d'acord que l'hospital que ja no tindrem (tot i que també deu ser més car, suposo) hauria de ser prioritari!
Això de la 2ª estació em sembla que és fum, com l'Hospital, els nous jutjats, la zona universitària o el centre comercial al R+D (amb estació d'autobusos inclosa).
Som experts en vendre fum
aqui no es fa res, nomès es parla del que es fara. Els politics son uns mentiders
Alguns si que fam el que van dir que farien... Illa de vianants, Pl. Doctor Guardiet i Centre de Dansa...
Publica un comentari a l'entrada