dijous, 3 de juliol del 2008

Antònia Font a Rubí l'11 d'octubre

Avui l'Elena ha escrit a aquest bloc opinant sobre el concert de Melendi i ens ha donat una notícia que he confirmat posteriorment visitant la pàgina web d'Antònia Font. Segons sembla, Antònia Font actuarà l'11 d'octubre a Rubí al teatre Municipal La Sala amb orquestra (*). Sens dubte, una gran sorpresa i és que normalment a Rubí no es fan concerts més enllà de la Festa Major i d'alguna activitat juvenil. Ara mateix no caic si hi ha alguna activitat entorn aquesta data, si és així, algú ens pot ajudar a esbrinar la causa. Sens dubte, una bona notícia per a totes aquelles persones que estimen aquest grup de música i que es van quedar amb un mal sabor de boca quan es va sapiguer que el rumor de Festa Major de que Antònia Font venia a Rubí no era cert.

(*) Editat posteriorment de llegir el post de l'Arés Tubau. Gràcies per la informació!

15 comentaris:

Anònim ha dit...

Algunes coses van canviant...I q vingui AF és un granet de sorra, petit, però important.
Per cert, com esbombo als 4 vents i a tothom q em vol escoltar, em reconec una súper-fan del grup! I recomano a tothom q no es perdi l'oportunitat de veure'ls en el concert q faran a La Sala amb orquestra. És increïble!!

Arés

"I arriba un dia que sa vida és un teatre que se diu felicitat, primavera i trinaranjus per qui més has estimat. Te regal sa meva vida, sense tu ja no me val" (potser només els fans ho entendran, però no me n'he pogut estar!).

Anònim ha dit...

Com treballa la senyora Arés, eh?, mentre ens va fent la guitza a una bona colla de rubinencs amb la seva illa de vianants...

Per què no portes als AF, com dius, a tocar a l'asfalt de l'avinguda de Barcelona per encara posar-nos més difícil viure i arribar al centre?


Joan

Anònim ha dit...

Joan, una altra bona colla de rubinencs estan ben feliços amb l'illa de vianants els pots veure passejant pel carrer major clar que per donar-te'n compte hauries de baixar del cotxe i caminar i això és una guitza oi?

Anònim ha dit...

Joan,

El codi deontològic dels blocs diu que els comentaris haurien de cenyir-se al tema del post i no a altres històries i, més encara, per desqualificar la gent.

Òbviament Joan, tens dret a fer el que vulguis, però hauries de tenir una mica més de respecte pel món virtual. Sinó al final ens carregarem els blocs, els forums, les webs i la comunicació per internet.

Anònim ha dit...

Codi deontològic? No em facis riure...
A més, que no parlava jo d'Antònia Font al meu missatge?
El que us passa a alguns és que no podeu suportar que no es pensi com vosaltres. El pensament únic ja fa temps que es va acabar, o això em creia jo.
Quina pobresa d'arguments!
I sobre la peatonalització, n'estic totalment en contra, però lògicament, com en tot a la vida, entenc que hi hagi gent a favor. I no passa pas res. L'únic que pretenc és reflectir els meus arguments, com ho fan altres, pensin el que pensin. A veure si se us obre d'una vegada la ment, perquè sembla que l'únic que em vols deixar dir és "visca Antònia Font". Hi ha moltes més coses i millors a la vida, anònim meu.


El mateix Joan d'abans.

Anònim ha dit...

VISCA!

ANTÒNIA FONT A RUBÍ!!!

segur que ens veiem a la sala!

Anònim ha dit...

Joan,

Ja que ho dius, jo també estic en contra de la peatonalització. I
així ho he posat a altres blocs, sempre amb educació.

I als Antònia Font ni els conec. Jo parlo d'ètica.


Anònim teu.

pd. volia dir ètic en comptes de deontològic.

Anònim ha dit...

Quina gran notícia: Antònia Font a Rubí! Ja és hora de que a Rubí es facin aquest tipus de concerts, però, si us plau que es facin més sovint, no només un cop l'any!

Anònim ha dit...

Un dia perfecte, ve Antònia Font a Rubí i tanquen el centre als cotxes per poder passejar tot fent un gelat. Esperm que les proves de la zona peatonal siguin definitives pel dia del concert...

Toni Valdívia ha dit...

Hola! Em sembla perfecte que vinguin AF, també m'agraden força, i per compromisos no vaig poder anar divendres passat a Terrassa. Per cert ciutat on el grup de música en català actua en "prime time" i el primer dia de festa. A Rubí, GOSSOS, en diumenge i a les 02.00h , tot i això vaig ser-hi i va ser brutal. Espero que no actui AF a les 03.00 o les 04.00 de la matinada que aleshores seria dia 12/10....mandaria webs!

I si ja ho fem bé del tot...de teloners, no podria actuar un grup de música local?...quina millor forma de promocionar-los si quan contractem, intentem que els "nostres" músics siguin els teloners a Rubí, de grans (només perquè són més famosos! eh!) artistes!

Anònim ha dit...

Albert: et conformes amb ben poc. La felicitat és molt més que tot això...






Joan

Anònim ha dit...

Arés, deixa't d'Antònia font i penca!

Anònim ha dit...

aquesta setmana el Diari de Rubí i el Rubí Notícies s'han fet ressò d'aquesta notícia. Enhorabona "La petjada" per la notícia en primícia, fet que cap dels dos diaris han destacat... quina casualitat que els dos diaris han consultat la web d'Antònia Font aquesta setmana oi?

Anònim ha dit...

A/a de l'Anònim anterior:


sobr el que dius dels mitjans, jo crec que les coses són més relatives que no pas et penses. Si més no, si llegeixes la informació que el Rubí Notícies dóna avui sobre la recollida de firmes contra la peatonalització veuràs que cita i recomana una sèrie de blogs de Rubí on la gent parla i opina sobre la peatonalització, i La Petjada hi surt. O sigui que de la mateixa manera que els blogs es nodreixen de la premsa, aquests també ho fan a l'inrevés. I no passa pas res, em sembla a mi.

Cordialment,

Maria Josep

Anònim ha dit...

me n'alegro molt que vinguin els Antònia Font, ja tocava que fessin algun concert fora de dates puntuals com la festa major! per cert, algú sap quan es posen a la venda les entrades, i on es poden comprar? moltes gràcies!