dissabte, 28 de juny del 2008

Avui Melendi ve a Rubí

Ahir va arrencar la Festa Major i avui Melendi actuarà a l'Escardívol a partir de les 12 de la nit. S'espera que sigui un concert multitudinari ja que és gratuït. L'Ajuntament es gastarà en aquest concert (segons s'ha comentat a alguns blocs) uns 83.000€, una xifra elevada. Quan La petjada va anunciar aquest concert ja es va dir que el sou de Melendi havia baixat una mica a causa d'afers més enllà de la música, però moltes fans ja es van encarregar de replicar, i fins i tot insultar, a aquelles persones que es van manifestar contràries a Melendi. És d'esperar que avui tots els fans de Melendi podran disfrutar d'aquest concert, i, els altres, esperan a que acabi de cantar les seves cançons per poder disfrutar de la música d'orquestra que sonarà aquesta nit després del concert i la tradicional xocolatada a les 6, entre moltes altres actes que podeu consultar al web de l'Ajuntament.

16 comentaris:

Anònim ha dit...

q mal cantó x dios!! y todo el rato cn la mierda de "alcohol alcohol hemos venido a emborracharnos..." PATÈTIC! I lo de "Rubí cn 2 cojones" sobrava

Anònim ha dit...

Cantar i fer cantar a la gent "alcohol alcohol hemos venido a emborracharnos..." ho trobo lamentable. No pq jo no m'emborratxi, que a vegades passa, sinó perquè es tracta d'una opció molt personal i que, a més, beure té riscos que tots sabem.

Aquest senyor se li han pagat molts diners (no se quan) i no només ha de fer un bon concert sinó ser responsable amb el què diu.

Què diem quan un bar o disco inicita a la beguda. Aquí la incitació és bestial.

I no va ser només 1 cop. Fins a 6 cops ho va cantar al llarg de la nit.

Anònim ha dit...

ayer me dio asco andar por Rubí con la de cholos que habia... gente killa de la ostia... q asco x dios!

Bernat T.

Anònim ha dit...

que esperas que traiga melendi, pues todod los killos del valles.

Anònim ha dit...

la de cosas que se podrian hacer en el pueblo con el dinero que se gastan en conciertos ......

Anònim ha dit...

podeu mirar el que va cobrar a la web de l'ajuntament, quan funciona, de vegades no funciona, una mica extrany però ja sabeu el taranna d'aquests... aneun a estructura politica despres organs de govern i despres junta de govern local i per fi a consultar actes, jo ho vaig fer i recordo que posava que va cobrar 81300 euros en melendi i la 1º o 2ona de juny el querol i la seva dona 231809 euro per porcio de terreny, haurà de ser una porcio molt gran per aquest preu no???? o es paguen favors???? sorprenent les coses de rubí, o per cobrar va tenir que dimitir...

Anònim ha dit...

M'agrada que la agent que no sap rés d'aquest artista par-li,... perquè es veu que la gent no té rés més que fer que insultar per insultar...

M'agradaria dir unes coses aquesta persona que tant comenta... però, no val la pena perdre el temps, i
esforçar-se en dir veritats, total la gent mai escolta, sobretot, la gent como aquesta.

Mare meva...

Apa Melendi !

Anònim ha dit...

Per cert, ¿incitació a la beguda?
Mira... tinc tretze anys, i si arribo a beure, mai serà incitat per aquesta cançó i molt menys per aquest cantant. Cada un es responsable de un mateix, si aquesta persona s'emborratxa... no serà però aquest concert, aquesta cançó, o per aquest artista, serà per la seva inconsciència.

Anònim ha dit...

INCITACIÓ A LA BEGUDA SÍ

A veure, tots els qu som de Rubí sabem que en aquell moment hi havien molts menors allà, i no dic menors de 18, sinò de 15 i de 10.

La qualitat musical de'n Melendi no la questionaré, a cadacú li agrada el que vol i tot es respectable, ara sí, el que puc assegurar i questionar és que l'actitut pressa per aquest cantant, cantant aquesta cançó és totalment lamentable!

Tinc 23 anys, i he tingut la sort de poder fer un curs sobre drogues i l'alcohol és molt perillós, i incitar al beure.... també. Si ell ho vol fer (que no sé si ho fa) que ho faci.... però que no inciti a fer-ho els demés.

Anònim ha dit...

yo vi a niños pequeños de 9 o 10 años ,cantando lo de acohol por la calle

Anònim ha dit...

Espero que es llegeixi malgrat que no és la última entrada!

Bé, he de dir per començar que no trobo que cantés malament i això que no és música del meu gust... Ara, això de cantar el "single" de l'alcohol cada cinc minuts són ganes d'omplir el concert...

Passada la festa major he trobat al myspace d'Antonia Font (http://www.myspace.com/antoniafont) que tenen planificat per l'11 d'octubre un concert a Rubí.
És cert? I de quin caire serà aquest concert?

Anònim ha dit...

Jo no crec que per cantar aquesta cançó una persona s'emborratxi o no.
Una persona ha de tenir un mínim de responsabilitat, si per cantar una cançó una persona s'emborratxarà això ja es perquè aquell o aquella té menys cervell que una galeta.

Per aquesta raó la cançó de "extremoduro" "necesito drogas y amor" es denunciable... ¿NO?.... vinga, va...

Si Melendi no valgués un pito no sortiria això :

El nombre de persones que van veure dissabte en directe l´actuació de Melendi a l´Escardívol va sobrepassar les 25.000, mentre que els altres dos concerts multitudinaris, el de Conchita i el de Gossos, també van batre rècords amb 15.000 i 10.000 persones respectivament.


Petons.

Anònim ha dit...

Personalment no em crec aquestes dades de gent que ha difòs l'Ajuntament... aquest any l'Escardívol estava força buit.., 25.000 persones ni de conya!

Anònim ha dit...

¿Que estava força buit? vinga , va, o no estaves, o bé ho dius per fotre.

Tothom els que estàvem vam comprovar que aquestes dades son certes.

Això ho ha dit l'ajuntament. Sé que si vas estar, saps perfectament que es cert. Si no vas estar, no parlis quan no saps re.

La petjada ha dit...

Jennyfer la teva condició de SUPER FAN (has escrit molts posts a aquest bloc i m'alegro molt) és massa forta com per ser objectiva. Jo no he dit que el concert fos un desastre ni res per l'estil, només vaig dir que vaig tenir la impressió de que aquest any al concert hi va haver menys gent que altres anys. Era molt fàcil arribar a primera fila i hi havia molts espais buits. En canvi, he vist altres concerts (ex: Rosanna) on era impossible moure's per l'Escardívol. Anar al lavabo era una odisea, en aquesta ocasió, no. Crec que no ets de Rubí així que no pots comparar el concert de Melendi amb els d'altres anys. M'alegro que t'agradés!

Anònim ha dit...

Es que ja m'he fet fan incondicional del teu blog.

"Sóc Rubinenc", jo he dit que Melendi no deu ser un artista tan patètic com diuen per amunt.
Tinc una espècie de truc que faig en cada concert per veure sortir a Melendi i poder acomiadar-me d'ell, però per això haig de fer una carrera des de primera fila fins a la sortida. Em va ser pràcticament impossible arribar a la sortida, no vaig poder veure, i em vaig passar dos carrers amunt ( la de la sortida, i una que calia pujar les escales(l'orientació no es el meu punt fort) i aquest dos carrers plens, vaig mirar, i no dic que hi hagués 25.000 persones (aquesta xifra , suposadament de la web de l'ajuntament) però, la de gent que hi havia, no era poca.